Menyasszonyi szorongásoldás természetesen
Bejegyzések,  Access Bars,  Konzultáció,  Lehangoltság, depresszió,  Lelki egyensúly,  Menyasszonyi szorongásoldás természetesen,  Szorongásoldás,  ThetaHealing

Szorongásoldás menyasszonyoknak 5+1 természetes módon

A menyasszonyi szorongásoldás fontos téma, amely sok nőt érint, aki a nagy napra készül. A menyasszonyi szorongás olyan érzés, amikor a menyasszony aggódik, izgul, feszült vagy nyugtalan a házasságkötés előtt, alatt vagy után. A menyasszonyi szorongásnak sok oka lehet, például a szervezési stressz, az elvárások nyomása, a változások félelme, a párkapcsolati problémák, az önértékelési gondok vagy a családi konfliktusok.

A menyasszonyi szorongás nem csak kellemetlen, hanem akadályozhatja is a menyasszonyt abban, hogy élvezze az esküvőjét és boldog házasságban éljen. Ezért fontos, hogy a menyasszony megtalálja a számára megfelelő szorongásoldó módszereket, amelyek segítenek neki ellazulni, megnyugodni és pozitívan gondolkodni.

A szorongásoldás nem csak a lelki egészséget javítja, hanem a fizikai egészséget is, hiszen csökkenti a vérnyomást, az izomfeszültséget, a gyulladást és az alvásproblémákat.

A szorongásoldásnak sokféle formája létezik, és mindenkinek más válik be. Ezúttal 5+1 példát hoztam, és egy beszélgetést a lehetséges eszközökről.

5+1 példa a szorongásoldó tevékenységekre

1. Szorongás helyett: Légzőgyakorlatok

Mi is lehetne kézenfekvőbb?! Hiszen a légzésünk, mindig ‘kéznél van’, már csak arra van szükség, hogy eszünkbe is jusson a kritikus pillanatban. Még a nyugalmi időszakban érdemes alaposan begyakorolni egészen készségszintig, így lesz a legnagyobb az esély, hogy valóban használni is tudjuk majd a kontrollált légzés eszközét. – A mély és ritmikus légzés segít csökkenteni a pulzusszámot, az adrenalin- és kortizolszintet, és oxigénnel látja el az agyat.

A légzőgyakorlatok bárhol és bármikor elvégezhetők, például reggelente, lefekvés előtt vagy stresszes helyzetekben. Egy egyszerű légzőgyakorlat: lélegezz be négy másodpercig az orrodon át, tartsd bent négy másodpercig a levegőt, lélegezz ki négy másodpercig a szádon át, és várj négy másodpercig. Ismételd ezt tízszer.

2. Meditáció

Szerencsére a meditációhoz nem kell semmi különleges felszerelés, vagy különleges környezet, csak egy nyugodt hely, és néhány perc idő.

A meditációhoz választhatsz egy mantrát (egy ismételt szó vagy mondat), egy képet vagy egy hangot (például egy harangot), amire koncentrálsz. Lélegezz mélyen, a szokásosnál lassabban és fókuszálj a légzésedre. (A webshopomban találsz egy 5 perces meditációt, IDE kattintva el is éred.)

3. Testmozgás

Rendszeres mozgással, nem csupán az izmokat erősíted, és javítod az állóképességet, hanem segít levezetni a stresszt és felszabadítani a boldogsághormonokat.

A testmozgásnak nem kell intenzívnek vagy hosszúnak lennie ahhoz, hogy hatékony legyen. Már napi 20-30 perc séta, futás, biciklizés vagy úszás is sokat segíthet.

Persze a testmozgás mellett fontos figyelni az egészséges táplálkozásra, és elegendő folyadékbevitelre is.

4. Hobbi

Keress olyan tevékenységet, amit szívesen és örömmel csinálsz, és amiben kifejezheted a kreativitásodat, az érdeklődésedet vagy a tehetségedet. A hobbi segít elterelni a figyelmedet a stresszről, és önbizalmat, elégedettséget és sikerélményt ad.

A hobbi lehet bármi, ami téged boldoggá tesz, például rajzolás, festés, fotózás, zenehallgatás, éneklés, táncolás, olvasás, írás, kézműveskedés, főzés, sütés vagy kertészkedés.

5. Beszélgetés

Egy barátnős, értős beszélgetés egyik legegyszerűbb és leghatékonyabb módja a szorongásoldásnak. Ha megosztod az érzéseidet, gondolataidat és problémáidat valakivel, akivel megbízol és aki támogat téged, akkor könnyebben tudod feldolgozni őket és megoldást találni rájuk.

A beszélgetőpartnered nem csak a barátnőd lehet, hanem a párod, egy barátod, egy családtagod, egy tanácsadó vagy egy terapeuta. A lényeg, hogy őszintén és nyíltan tudj beszélni…

+1. Természetes illóolajok használata

Már a köztudat részévé vált, hogy természetes illóolajok roppant gyorsan hatnak az idegrendszerünkre. Könnyedén befolyásolják a hangulatunkat is. Erről szól ez a bejegyzésem, hogy milyen illóolajokat és hogyan használjunk.

A fenti lehetőségeken kívül természetesen sok más a szorongásoldó módszer áll a rendelkezésünkre. Mindenkinek a saját megoldását érdemes felkutatni és azt jól begyakorolni. Újabb ilyen eszközökről is beszélgettünk a NOYA Wedding alapítójával Vas Noémivel az instagramon. (Katt IDE és hallgasd meg a további tippekért a teljes beszélgetést.) A szorongásoldás nem csak a menyasszonynak hasznos, hanem a vőlegénynek és az esküvői vendégeknek is. Ha mindannyian nyugodtak és boldogok vagytok, akkor az esküvőtök is felejthetetlen élmény lesz.

Menyasszonyi szorongásoldás természetesen Hallgasd meg a beszélgetésünket a képre kattintva, és szerezz új tippeket a menyasszonyi szorongásoldáshoz!

Szólj hozzá

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .